reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
zuzana štofaníková

zuzana štofaníková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujúca, pracujúca a stále snívajúca žena. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

1.C. alebo " Čo si včera marihuanu ťahala?"

zuzana štofaníková

1.C. alebo " Čo si včera marihuanu ťahala?"

To bola jedna  typických viet našej triednej učiteľky. Písal sa školský rok 1994/95 a ja som natúpila ako prváčka na prešovské gymnázium, známe ako dolné. Nielen pre mňa to znamenalo hľadanie spolusediacej ( najradšej niekde vzadu, ďaleko od katedry), hľadanie si miesta v skupine  a aj pod slnkom. Spomínam na našu triedu, ako sme sa menili, s čím sme začínali a kde sme končili. Boli sme generácia, ktorá vtedy nemala šajnu o mobiloch a ktorej stačilo, keď si posielala cez hodinu lístočky. V tom prvom spoločnom roku ešte nebolo vrcholom trápnosti jesť cez veľkú prestávku desiatu z domu. Čítali sme Bravo a obvinenie z provokácie sme riskovali aj pri zmene účesu či farby laku na nechty. A hľadali sme sa, každý svojím spôsobom.

  • 3. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Ako som k výhre (ne)prišla

zuzana štofaníková

Ako som k výhre (ne)prišla

Škoda, že neblogujem...To ma po mojej skúsenosti napadlo ako prvé. Potom som prehodnotila pre a proti a zvíťazila chuť zverejniť môj príbeh, vcelku konkrétny. Priznávam, veľmi rada  súťažím, kdekoľvek a v akomkoľvek množstve. Moja rodina to o mne vie , toleruje mi to a občas mi aj posunie nejaký tip. Moja mama ( asi to mám po nej) mi ukázala v istom ženskom časopise za 11,80.- Sk súťaž, do ktorej som, sa, samozrejme, zapojila. Bolo to jednoduché. ÚLohou bolo poslať do redakcie svoj najnezabudnuteľnejší dovolenkový zážitok. Desať najlepších príbehov malo byť uverejnených a odmenených luxusnou vôňou od Naomi Campbell, Cat de Luxe at Night, v hodnote 880 korún slovenských.

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu